Naujas xenon blokelis W003T18471
Tinka gamyklinėms xenon sistemoms D3S, D3R, D4S, D4R.
Matmenys (be tvirtinimo): 95mm, 80mm, 20mm.
35 W 12V 85VAC
Hermetiškas.
Metalo lydinio.
Komplektą sudaro vienas balastas.
Prieš atliekant užsakyma isitikinkite, kad jusu detales numeris tiksliai sutampa
Tinka Automobiliams:
Audi Q3, Q7, A4, A6, A8
BMW
Ir kitiems automobiliams
Tinka visiems automobiliams kuriuose xenon blokas toks kaip nuotraukose.
Xenon blokelis - Ksenoniniai priekiniai žibintai
Pirmiausia svarbu žinoti, kas yra xenon blokelis ir priekiniai žibintai. Xenonas yra cheminis elementas - vienas iš tų elementų,
kuriuos galima rasti periodinėje lentelėje gamtos mokslų klasėje. Ksenonas yra
bespalvės dujos, tačiau elektros lauke jos švyti mėlynai. Dėl šios šviečiančios
savybės ksenonas naudojamas kai kurių rūšių elektros lemputėms užpildyti.
Skirtingai nuo kitų lempučių, kuriose yra kaitinantis ir šviesą skleidžiantis
siūlas, ksenono lemputės turi du elektrodus abiejuose galuose. Kai ksenono
lemputė įjungiama, tarp jų teka elektros srovė ir sukuria baltą arba mėlyną
švytėjimą, siejamą su ksenono žibintais.
Ksenono lemputės turi keletą privalumų,
palyginti su labiau paplitusiomis halogeninėmis lemputėmis. Jos yra daug
ryškesnės ir pasižymi aukštesne spalvine temperatūra. Tai reiškia, kad jos
skleidžia ryškią baltą šviesą, kuri labiau primena dienos šviesą nei geltonas
halogeninių lempučių švytėjimas. Be to, ksenono lemputės veikia ilgiau.
Ksenono lemputės dažnai vadinamos didelio
intensyvumo išlydžio (HID) lemputėmis. Šie du terminai paprastai yra
tarpusavyje pakeičiami. Tačiau kai kurie halogeninių lempučių gamintojai savo
lemputėse naudoja nedidelį kiekį ksenono ir parduoda jas kaip ksenono lemputes.
Nors šios lemputės gali būti mėlynos spalvos, būdingos ksenoninėms lemputėms,
tačiau jos nepasižymi didesniu ryškumu ir ilgaamžiškumu, dėl kurių ksenoninės
lemputės yra pageidaujamos.
Xenon blokas Mitsubishi
Mitsubishi xenon ir bi-ksenoniniai
priekiniai žibintai turi savų privalumų. Dažniau naudojami ksenoniniai
žibintai, tačiau daug vairuotojų ir automobilių gamintojų pereina prie
bi-ksenoninių žibintų.
Vienas iš įprastų ksenoninių priekinių žibintų
privalumų yra tas, kad juose yra mažiau judančių dalių. Užuot naudojus atšvaitą
ar skydą, kuris fiziškai perjungia artimąsias ir tolimąsias šviesas,
ksenoniniai priekiniai žibintai tiesiog persijungia į kitą lemputę. Mažiau
dalių reiškia, kad yra mažesnė tikimybė, jog kas nors suges ar suges.
Tačiau bi-ksenoniniai priekiniai žibintai turi
daug privalumų. Vairuotojams, kurie renkasi HID priekinius žibintus, patinka
ryški balta šviesa, kurią skleidžia ksenono lemputės. Naudodami halogenines
lemputes tolimosioms šviesoms, neteksite šio papildomo ryškumo. Jei dažnai
naudojate tolimąsias šviesas, gali būti, kad bi-ksenoniniai priekiniai žibintai
yra geresni.
Vairuotojams, kurie dažnai perjungia
tolimąsias ir artimąsias šviesas, taip pat gali labiau patikti bi-ksenoniniai
priekiniai žibintai. Taip yra todėl, kad ksenono lemputėms įsižiebti reikia
kelių sekundžių. Tai nedaug laiko, bet jei važiuojate tamsiu keliu, nenorite
laukti net sekundės dalies, kol įsižiebs priekiniai žibintai. Naudojant
ksenoninius priekinius žibintus, lemputės išsijungia ir vėl įsijungia kiekvieną
kartą, kai perjungiate tolimąsias ir artimąsias šviesas.